16 Eylül 2011 Cuma

YENİ YATIRIM STRATEJİSİNE DAİR...

amb'nin piyasalara dolar likiditesi sağlaması borsaları uçuracak.
benim şüphelerim ise artmakta. italya'nın ne olacağı hala belli değil. daha önce bahsettiğim sistemik risk nedeniyle bugünden itibaren ve önümüzdeki haftalar borsadaki her ralliyi değerlendirmeyi düşünüyorum.
portföyümün yarısını boşaltıp, altındaki düşüşleri karşılayacağım. fon değil, bizzat banka üzerinden sanal altın alacağım.
yedek klübesindeydim, sürekli sahaya girip çıkıyordum. şimdi bir ayağım tribünlerde, bir ayağım ise yedek klübesinde olsun. bekle-gör stratejisine ağırlık verelim. aklımdaki bazı kağıtlarda yatırım üslubumu korumayı da düşünüyorum.

kendi kendime sesli düşündüm...

4 yorum:

  1. sn lefewre,
    aklimdaki bazi kagitlar ifadenizle uzun vadede guvendiginiz bazi hisseleri kast ettiginizi dusunuyorum. oyleyse bu hisseleri okuyuculariniz ile de paylasmayi dusunur musunuz?
    Emekleriniz icin cok tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Hocam altın almak için kafanızda bir rakam var mı? Ben piyasalarda yalancı bir bahar yaşandığını düşünüyorum ve uygun fiyatlardan altın biriktirmeye çalışıyorum. Sizce hangi fiyatın altı ilave alım yapmak için uygun olur?

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    üç gündür bütün düşüşleri yavaş yavaş karşılıyorum. benim stratejilerim peyderpey üzerinedir. her düşüşü karşılayacağım.
    eğer piyasalarda gerekli güven ortamını tekrar görürsem yeniden portföyümün tamamını hisse senedi piyasasına kaydıracağım. kaldı ki yarısı şu an hala orada.
    fırsatlar kaçmaz. o yüzden aceleci değilimdir.
    biri gider, biri gelir.
    unutmayalım ki öncelikli hedefimiz sermayemizi kaybetmemek, ondan sonra para kazanmaktır.

    YanıtlaSil
  4. aklımdaki bazı kağıtların neler olduğuna dair zaman zaman bazı bilgiler aktarıyorum. ama portföyüm şunlardan oluşuyor diye bir liste vermek doğru olmaz. her şeyden önce bu portföyün tamamı bana ait değil, portföylerini kişisel tavsiyelerle yönettiğim üç-beş dosta ayıp olur. ama yine de bir kaç hisseye değiniriz, olur elbette.

    YanıtlaSil