26 Eylül 2011 Pazartesi

katmr

hisse fiyatının başlangıçta düşük arz edildiği malumdu.
kısa vadeli bir kağıt değildir, dış operasyonlara açıksa da patronun müdahil olmadığını düşünüyorum.
ayrıca siparişlere yetişemediğini, uzun vadede geleceğinin oldukça parlak bir firma olduğunu da bizzatihi biliyorum.
işlerinin maşallahı var.
uzun vadeli yatırım stratejilerinde, yatırımcısını sıkıntıya sokmadan kazandırabilecek bir hisse gibi geliyor benim gözüme.
sadece küçük bir reel analizle bu sonuca vardım yoksa teme-teknik analiz yapmadım.

2 yorum:

  1. Sayın lefewre; katmer hakkında bir ara sizinle konuşmuştuk...Web sayfasını, basında çıkan haberleri vs. takip ediyorum, ve temel anlamda sağlam,uzun vadede güvenilir bir firma olduğunu düşünüyorum.Ancak hisse senetlerinde hareketler çok hoş değil, ve fazla ky barındırmadığını düşünüyorum(bende var galiba bir tek:) )
    Hisse baskı altında tutuluyor, düşüşlere çok hassas, ancak yükselişlerde çok nazlı hareketler yapıyor, tahtaya fazla ilgi yok...
    Sormak istediğim soru şu; fiyatı bu kadar düştü...Çünkü halka arzdan sonra baya gitmişti, şimdi eski yerine geldi mi?...
    Yoksa; hakettiği değere gelmişti, şuan çok çok ucuzladı mı?...Sizce? Şahsi fikriniz nasıldır?
    Bir de şu Evgin meselesi var...Oldukça ciddi mal var elinde...Satmıyor...Acaba ne zaman satacak? Şahsen; o satmadan, ben satmayı düşünmüyorum...

    YanıtlaSil
  2. patron tahtaya müdahale etmiyor biliyorum.
    kısa vadeli değerlendirmemek, uzun vadede bakmak lazım. çünkü henüz yapacağı işleri yansıtmış değil hisseye. geleceği parlak bir firma. fiilen biliyorum.
    sizi ihya eder diyemem ama yapacakları da ortada.

    YanıtlaSil