23 Eylül 2011 Cuma

şu çılgın yatırımcılar...

çılgın bir yatırımcı mısınız? çocuklarınızın geleceğine önem mi veriyorsunuz?
benim için 5-10 yılın önemi yok, emekliliğimde rahat edeyim, günü kurtarmaya çalışmak istemiyorum aynı zamanda yüksek riske de razıyım, denemekten zarar görmem mi diyorsunuz?

(yahu fark ettim de deterjan reklamı gibi slogan atmışım, "daha bitmedi kendi kendini temizleyen fanila da bedava!" deseymişim, tam olacakmış)

tabi sizi bilemem ama benim unutacak kadar param olsaydı ve çok değil en azından bir beş ve daha üstü yılı gözden çıkaracak olsaydım gider yunanistan'ın pul olmuş çok ama çok sağlam, batma riski minimum olabilecek bir iki hisse senedini belirler ona yatırım yapar, yıllarca beklerdim.

arkadaşlar, yunanistan batabilir. iflas eder, aç kalır, memurlarına maaşlarını bile ödemezler. bunlar bizim başımızdan defalarca geldi geçti. daha dünkü türkiye'nin küçük prototipi aslında. yaşananları biz defalarca tecrübe ettik. önünde sonunda kendine gelecek. belki euro'dan çıkacak, kamu mallarına el konulacak ama bir gün o da bunun bedelini ödeyip normal düzeen girecek. belki bankaları çok sağlam kuruluşların eline geçecek.

o yüzden herkesin kaçtığı bir ortamda pozisyon almak cesaret ister, yürek ister, her şeyden önce akıl-zeka-öngörü ister. tüm bunların toplamı ise para demektir. çok para.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder