9 Ağustos 2011 Salı

Ek Açıklamalar

değerli yatırımcılar,

sizlere yatırımcı gözüyle bakıyorum. yatırımcı psikolojisini aşılamaya çalışıyorum.
sadelikte ihtişamı gören insanlardanım. o yüzden blog'u süslemeye, tasarımıyla saatlerce vakit harcamaya lüzum görmedim. benim amacım burada bilgi paylaşmak.
bu nedenle eğer görsel eksiklik hissederseniz beni mazur görünüz ama tavsiyelerinizi de esirgemeyiniz.

günlük paylaşımlarıma devam edeceğim. güncel haberleri, anlaşılması gereken yorumları inanılmaz bir yoğunlukta paylaşmayı düşünüyorum. sizler işinize hangisi gelirse onları okumakta özgürsünüz.

buffetlar nasıl buffet oldu, peter lynchler nasıl bu hale geldi, bu adamların ortak noktaları nelerdi sizlerle paylaşmak istiyorum.herkesin kaçtığı bir ortmda nasıl tebessüm edilir, herkesin kıyamet haberleri verdiği anlarda nasıl içilen kahvenin tadına varılır göstermeye çalışacağım.

ve insanın önüne kolay kolay gelmeyecek bu fırsatları sizlerin görmeniz için de çaba harcayacağım.

hissenet topiğinde olduğu gibi sizden teşekkür dahil hiçbir beklentim yok.

umarım bu blog sayesinde çok daha etkin bir sosyal paylaşım sağlarız, güzel dostluklara vesile oluruz.

selamlar;


1 yorum: