24 Ağustos 2011 Çarşamba

internet sayfası

arkadaşlar şimdilik bu blogda idare edelim. henüz tam olarak taslağını bile çok düşünmedim ama çok da komplike olmayan bir internet sayfası açmayı düşünüyorum. hem sizin sorular sorabileceğiniz alanlar olur, hem ben bilgi-analiz-haber gibi çeşitli kategorilerde düşüncelerimi aktarabilirim.
bu sayfa tasarım olarak iki ana başlıkta olacak. birincisi borsa-finans, ikincisi ise güncel-kültürel. ikincisi biraz daha eğlenceye dayalı bir paylaşım olacak, borsadan önce ilgilendiğim bazı şeyleri kapsayacak; denemeler vb gibi.
yine kar amacı gütmeyen bir oluşum olmasını arzuluyorum.

bu şekilde yaparak bütün enerjimi sahip olduğum hostinge verebilir, düşündüğüm bazı şeyleri gerçekleştirebilirim sanırım.

görüş ve önerileriniz olursa yorum yapabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Sayın lefewre kendiniz hakkında bize bilgi verir misiniz? Kimsiniz,kaç yaşındasınız, borsa tecrübeniz, hayata bakışınız vs. merak ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. bu konuda çok çok fazla soru alıyorum (tebessüm)
    inanın merak edilecek yahut da tebriğe layık hiçbir geçmişim yok, sizler gibi yatırım yaparak tasarruflarını değerlendiren naçizane yatırımcıyım. en azından bu sıfatla esas işime paralel olarak yaşıyorum.
    ama olur, genel sayfada bir ara kendimle ilgili küçük bir kaç bilgi paylaşayım, en azından merakınız giderilir. zira yorumlarını okuduğunuz bir adamın ne gibi yetilere haiz olduğunu bilme hakkına sahipsiniz. açıkçası gizemli adam rolünü oynamak gibi bir düşüncem de yok zaten...

    YanıtlaSil